ouawad, the renowned Diamond House, is taking part, once again, in the 12th edition of the Doha Jewelry and Watches Exhibition. The much-anticipated luxury expo, held from the 24th to the 28th of February, will bring forth a splendid range of Mouawad’s exclusive creations to a highly discerning clientele.

Mouawad has chosen the 5-day event to introduce a select array of limited edition novelties especially created and assorted to celebrate its 125th anniversary. ‘We are extremely pleased to be a prominent exhibitor among the world’s elite luxury brands at this year’s Doha Jewelry and Watches Exhibition. We trust this fair will be the ideal onset of our 125th anniversary celebrations and look forward to enchanting our visitors with outstanding offerings,’ says Fred Mouawad, Co-guardian of Diamond Division.

أعلنت دار معوّض للألماس عن مشاركتها مجدداًفي الدورة الثانية عشرة من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات، الحدث الذي تنطلق فعالياته

من 24 لغاية 28 فبراير، والذي سيقدّم مجموعة رائعة من إبداعات معوّض الحصرية إلى ذواقي الفخامة ونخبة العملاء.

وقد اختارت دار معوّض هذا الحدث الممتدّ على 5 أيّام لتكشف عن مجموعة مختارة من القطع الجديدة المصمّمة والمنسّقة خصيصًا للاحتفال بمرور 125 عاماً على تأسيسها. وفي هذا السياق، قال فراد معوّض، الشريك المؤتمن على قسم الألماس: “يسرّنا أن نكون من بين نخبة العلامات التجارية الفاخرة المشاركة في دورة هذا العام من معرض الدوحة للمجوهرات والساعات. ونحن واثقون من أنّ هذا المعرض سيشكّل الانطلاقة المثالية للاحتفال بمناسبة مرور 125 عاماً على تأسيس دار معوّض، ونتطلّع بشوق إلى إبهار زوّارنا بمجموعة استثنائية من المجوهرات الفاخرة والساعات السويسرية”

About The Author